20100208

mai zic oamenii si mai zic si eu ca lucrurile au atata importanta cat le dai, dar cand nu vrei sa dai nicio importanta unui lucru si el tot se prezinta ca singurul tau gand? nu stiu despre c vorbesc exact, se pare ca 2 beri sunt suficiente zilele astea ca sa devin a tipsy shithead.
nu stiu nu stiu, mi-a zburaat gandul in multe parti astazi desi nu i-am dat voie sa mearga nicaieri. deci come back from the mountain, you have been gone too long. spring is upon us, follow my only song imi cant in struna sa-mi alin gandurile agitate. cateodata parca vreau sa aud anumite lucruri, cateodata parca mi-e teama si sa ma gandesc la ele, dar de cele mai multe ori sunt convinsa ca habar n-am ce vreau.
tot ce pot sa-ti spun e ca n-am sa-ti spun ce as vrea sa-ti spun sau ce vreau dorind stiu ca nu pot vrea voind
te pup

No comments:

Post a Comment