20090614

cica mi-au mirosit depresia. n-are treaba, le-am zis, e de la calciu.
vin vin vin vin vin vinvinvinvinvinvinvinivninv si eu, nu mai dureaza mult.
e de la vitamina D, fara ea, nu se prinde. te-ai prins?
de ce sa ma agat de fericire cand lumea se ineaca in mizerie?
nu spun asta in soapta, o cant cumva pitigait, am voce de tipar cu t de la teapa si parca as fi vrut sa-ti pese daca mi-ar fi pasat si mie
pacat
iubeste viata, nu lumea, dar nu lumea traieste viata? daca ai glumi cand ai spune ca nu vorbesti serios nu mi-ar parea rau pentru tine. te minti si as fi vrut sa te salvez daca mi-ar fi pasat si mie
pacat
n-as mai pune punct ca ma sperie sfarsitul mai ales cand e atat de aproape ma duc sa ma distrug si mi-ar fi placut sa-ti pese daca mi-ar fi pasat si mie
mare pacat

No comments:

Post a Comment