20090618

din cautarile cititorilor, traiasca google analytics.

floare mare pentru par: un cititor stilat, te-am remarcat. mai treci pe la noi. vino si cu floarea.
salvarea florilor: stiu, si pe mine ma apasa. eu zic sa nu le mai rupem si poate se rezolva de la sine.
care e cel mai mare ocean de pe planeta?: tu, din colt de acolo, afara!
fucking cu gravide: da-mi un telefon.
ochiul de virful piramidei: un mistic, un matematician sau poate un personaj din trecut ratacit in era noastra. deci, raspunsul e 3,14.
cea mai mare capsuna din lume: immmmmmm. multumesc.
cum sa zic ca nu am nimic,cand sunt ametita: da frate. CUM!?
in loc de flori le-as da ani: foarte urat din partea ta. eu in loc de ani le-as da flori. mai discutam.
sakura isi pierde memoria: si eu. nu-i nimic. e mai greu sa fii nostalgic cand nu-ti aduci aminte nimic.
hai cu mine-n lumea viselor sa plutim deasupra norilor: ooooooooooof! HAI!

va multumesc tuturor. sunteti grozavi. <3

No comments:

Post a Comment