20090314

u are 69. be happy, it's a
cel mai norocos om din lume. 69, 3, 7
sunt comunista. plus, mananc
Ezekiel 23:17
neaparat un suflet fraier. e fraged ca
neaparat fata. e acra ca lamaia.
fii atent cum se intoarce roata
ai vazut-o?
cum ai
inca doua. hai ca se poate.
daca fac rost de miere, pot sa te
iar cu intrebarile. n-ai vazut roata. nu consumi.
fii pe faza, ce facem aici?
minti
multe
si eu
you had me at
17 And the Babylonians came to her into the bed
and they defiled her with their whoredom
si s-a trezit si-a zis: ce-i aicia ma? babilonia?
sa vina jah, sa ma ridice la cer
acum ca lumea e a mea, sunt fata de cartier.
Oholah ma numesc, si cu tine tarfesc
asirienii sa taca, n-aud ce vorbesc
ma pis pe king james
Oholah, ma iubesc!

da, am dat google dupa oholah.
ma iubesc, deci
nu
credeai ca ne transformam
ca trecem la lucruri murdare?
nunu, aici e templu, iar noi suntem
pe drumul cel
ce?
uhm
nu
nu ce?
nu credeam c-am sa mai cred
ca-i murdar, ca-i sfant, ca-i drept
pai nu faci bine
nu te abtine
ar trebui sa-ti dai jos broboana
sa ne tavalim in
un roman horror cu gravide
imi povesteste mie ca aseara s-a intalnit cu
tictac attack
i-a spus i saw you last night. you died.
wow. how multicultural of
Owen deliver’s the man’s line slowly and deliberately, and with a certain amount of
hai noroc!
tu in ce relatii esti cu owen? sunteti undeva special?
mare pacat. sa-ti tai singur craca de sub picioare. iesi afara. si azi e soare si nu
o cheama Sakura
si-acum rasturnarea cu gravide: i am
calma, dar dusa. in control, dar dusa. ametita, dar
a murit ma. ce mai conteaza. incepuse sa auda
lol@catlady
muntele e magic, dar orasul ala e mort. e un loc foarte misto sa-ti cresti
restul.
e bine si racoare
da ma, nu vorbeam serios. nu vorbesc serios niciodata. fii
cel mai nonconformist om din lume. au numit o strada dupa el : Str.
propria mizerie
eu iubesc toti oamenii. sunt o fraiera. i-am gasit scuze si
uitandu-ma la avatarele de pe pagina asta, realizez ca eu sunt
cum v-a iesit?

5 comments:

  1. intrebarea buna?
    Owen!
    inselator

    ReplyDelete
  2. colab ovoid
    eBine!

    ReplyDelete
  3. Anonymous18:11

    23:17, zici?

    ReplyDelete
  4. Anonymous23:16

    stii tu ceva mai mult?

    ReplyDelete
  5. Anonymous13:52

    Dap, haotizant, energetic, nebunesc, schizo(frenic/id), paranoia... toate chestiile astea misto pe acolo! :D A, si histrionic, clar.

    O, tu, Narcis. :D

    ReplyDelete